new news


new news

آزاد-خبر-حوادث-اجتماعی-ورزشی-فرهنگی-هنری


حمایت از مستند با موضوع تولید ملی در اولویت قرار می گیرد

شنبه در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا افزود: در پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری در حمایت از تولید ملی، مركز سینمای مستند و تجربی از تولیدات ملی در عرصه مستند حمایت های جدی خواهد داشت. newnews

وی ادامه داد: مسیرهای تولید ملی در مركز گسترش سینمای مستند برای سینماگران هموار خواهد شد و تلاش ما بر این است تا بسترهای مناسب برای ارتقای كیفی آثار ملی در این مركز را گسترده تر از گذشته كنیم.

معاون فرهنگی مركز گسترش سینمای مستند یادآور شد: با توجه به ایجاد سازمان امور سینمایی، مركز گسترش سینمای مستند در بستر این سازمان تلاش دارد به تولیدات خود 30درصد بیافزاید.

به گفته خورشیدی، بخشی از مالیات ها و هزینه هایی كه بر دوش فیلمساز در تولید آثار سینمایی مستند وجود دارد برداشته خواهد شد تا شرایط برای تولید برای فیلمسازان مهیاتر از گذشته باشد.

وی همچنین به حمایت مركز گسترش سینمای مستند از تولیدات سینمایی كه توسعه كشور و تلاش سرمایه های ایرانی را در عرصه های صنعتی را به تصویر می كشند، اشاره كرد و توضیح داد:آثاری كه به نوعی دربرگیرنده فرهنگ كار هستند و فعالیت های سرمایه های ملی را به تصویر می كشند در اولویت این مركز برای حمایت در تولید قرار دارند و بخشی از تولیدات ما در سال 91 به این نوع فیلم ها اختصاص می یابد.

خورشیدی از فیلمسازان دعوت كرد كه آثار و طرح های خود را در زمینه تولیدات ملی و حمایت از سرمایه ایرانی به مركز گسترش سینمای مستند و تجربی ارایه كنند.

معاون مركز گسترش سینمای مستند و تجربی اظهار امیدواری كرد با تولید آثار هنری و در عین حال حمایت از فیلم هایی كه می توانند مروج فرهنگ حمایت از سرمایه ایرانی باشند این مركز گام های موثری را در مسیر فرهنگ سازی با محور شعار سال 91 بردارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: FAZEL | تاريخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:مستند,تولید ملی, | موضوع: <-PostCategory-> |